2013年1月25日 星期五

好多人問我點解對CY改觀,要討論可以深入同複雜,我先好簡單講一講:競選初期,CY勝算最低,我欣賞佢唔放棄同有狠勁,中央唔開綠燈都照去,應該乜都夠膽死,香港需要改...

司徒夾帶's Facebook Wall
from 司徒夾帶
http://www.facebook.com/szetosifu/posts/493092644070227

好多人問我點解對CY改觀,要討論可以深入同複雜,我先好簡單講一講:競選初期,CY勝算最低,我欣賞佢唔放棄同有狠勁,中央唔開綠燈都照去,應該乜都夠膽死,香港需要改變,需要打老虎,得佢"似啲樣",所以比較對佢有好感,但講唔上支持,因為我根本冇得投票,而我抽糖糖水係因為佢太水,我只係幫手抽減啲,正如我插亞視,唔代表我支持無線…到左今日,我一廂情願期望乜都夠膽死嘅人,除左敢巧言伶色之外乜都唔敢,有負"狼"之名,內裡嘅狠勁冇左,剩低外面副狠樣…師父我點會唔失望?




ifttt
Put the internet to work for you. via Personal Recipe 673252

沒有留言:

張貼留言