2013年2月21日 星期四

買樓,可以嗎?

小胡 Blog - Yahoo! Blog
from 小胡
http://blog.yahoo.com/scarlett.wu/articles/1020722

最近長實推出葵涌的酒店式住宅,因為當年建樓時的用途是商業,所以就不受BSD管制。據說銷情理想,很快賣清第一批單位。這樣看,很明顯發展商在走政策漏洞,但也很明顯,針對的目標客戶就是要受限制的大陸客。依銷情看,真是很恐怖,有那麼多大陸客來買樓!

我自己的深圳朋友,也在過年前委托我幫她睇下,有沒有合適的樓,想二百零萬,鋸個細單位自住。今天同老豆飲茶,傾開,老豆話,佢人生的目標,是活多幾廿年。因為活得越長命,著數越多。老豆是退休高官,退休金十分可觀。而家我可以唔做,當然有一部分原因係老豆唔使我養,仲要貼我零用。香港土生土長的朋友,可以有這樣優越的條件的人,不多。

老豆話,點解要活多幾廿年呢?皆因大陸2010年出個新的政策目標,係:工資收入翻番。意即,在未來五至十年內,大陸人的人工,還要漲一倍至三倍。

天哪!我第一反應係:樓價還要升。

朋友問我,樓價而家點睇。話時話,如果單以走勢睇,我已經唔識睇。唯一的上升原因,很簡單:通脹。

我就是在通脹基礎上,確認樓價上升方向。如果通脹回落,樓價首當其衝。

有誰可以話我知,通脹幾時回呢?

過完年,陸續接到地產經紀電話:你層樓賣幾多,我想同你確認一下。

我笑騎騎答:你同我加多兩成呀!

醒目的經紀知我無意沽出,同我一齊干笑兩聲,立即收線,廢話少說。

咁貴,搵鬼買你!

家中住半山的富貴親戚都鬧我。我笑:咪買呀,笨!實情係,港島東四百呎舊樓單位,過年前都已經做六百萬!我唔嗌貴,係我笨。買我果個,又係笨:咁貴都買!

但,唔買仲笨:因為將來可能更加貴!

到底要怎樣呀?樓價。

現如今,已經沒有人睇得清前路。香港打工仔,講真果句,我兩公婆加埋收入都算唔少,但覺得依我們的能力,係供唔起而家個貴價樓。可是,日本仔印銀紙剛剛開始,大陸人悄悄印多美國佬六成,仲要對內大貶對外大升,叫人捉摸不透。如果祖國人民的工資再倍升,憑什麼認為香港樓價已經見頂? 大陸朋友話"我平平地來香港買層樓收租都幾頂癮呀!"皆因大陸樓收唔到好租。

打仗,和地震,我之前2010年在investors講,係推翻樓價的誘因。可是,仔細想,地震死人冧樓就話啫,打仗可能更推高香港樓價,睇返歷史,幾次大戰,都把大量大陸人口推到來香港避難。所以,如果日本仔北韓佬的炮彈核彈飛毛腿不到香港,香港樓價唔會因為打仗而冧,可能升多幾錢重。

有人話,你有樓就話樓價升啫。錯。有樓的人,更驚樓價升到無譜,冇人租得起買得起,煲無米粥。
我都想買樓,等了又等,無法買落手:實在真係太貴啦!
但升完又升,徒呼荷荷!

講多句股市,早前我嗌完"股災",就坐響度等,果然一浪低過一浪。大家有幾人贏到錢?

金價已經陰陰跌。大陸朋友唔信邪,繼續買金。話時話,我又唔睇好金。十年黃金變爛銅。有誰夠膽買入黃金百萬元計?不多。那麼,金價這二十年里升了四至六倍,同樣樓價升了四至六倍。樓又真係畀你安全感多好多。買樓又真係全副身家買落去,買金全副身家買落去的人少之又少,所賺就有限了。且,黃金又沒有利息可言,有什麼意思。長線投資的話,坐等干升的人,畢竟是少數吧。聽見炒股炒樓發達的人多了,聽見炒黃金發達的,我只認識一位吳xx,本港新晋年輕才俊,用炒紙黃金的錢買了層嘉亨灣六百呎單位。現在輸沒?唔知。

大陸朋友真係百萬真銀買落金度。
佢問我應該點買。
我問佢買來做乜?
佢話方便未來打仗走佬。
我話咁你就大細通殺。成舊金磚固之然要有,細細粒戒指、手鍊、頸鍊又要有。點解?皆因走難起上來,用成舊金磚換一個饅頭,你會心痛,用戒指換,就食得落啦!哈哈。
呢位朋友係高層人士,成日擔心中國有事。越接近事實真相的人,越擔憂前途。其實,哪里擔心得了那許多。該死唔使病。走難可能還不如穩坐家中。看中國電影1942,就會有此感受矣。





ifttt
Put the internet to work for you. via Personal Recipe 673252

沒有留言:

張貼留言