2013年2月14日 星期四

炒股必贏法

小胡 Blog - Yahoo! Blog
from 小胡
http://blog.yahoo.com/scarlett.wu/articles/988745

一直在想,炒股有沒有必贏之術呢?終於得出結論:有!

我一向心急,買與賣都沒法控制情緒。於是,利用慢吞吞性格的蝦子餅來做實驗,這實驗當然是真金白銀的錢財拿出來的。實驗很簡單:同樣的股票,我瘋狂炒作,佢巍然不動。泰山崩於前也不動。我家蝦子餅,在未婚時,從未沾手股票。處子之手,容易調教。我同佢講:我叫你買,你就不問價錢買落去;我叫你沽,你就不問價錢沽出去,唔好睇多一兩個價位。

佢工作好忙,得閑睬我!於是果然乖乖按我的方法做。收到我電話,即刻買賣。由於他負責的是家庭重擔,不容有失。所以我就好小心咁,盡量選大隻股買。偏門的都有,譬如遠洋地產(3377)、永暉焦煤(1733)、田生地產(183),呢啲股,我同佢講,買入預咗輸,但要忍得,等得,守得,終有一日肥到流油,發達係要靠呢啲。但大手貨還要買,沒必要把錢存入銀行,橫掂香港而家存十萬銀一年,都係得果一蚊雞,所以就由得啲錢響銀行大覺瞓,有朝一日,睇中一隻靚股,即興買賣,賺的就夠啦。炒股始終好過收息的。只要你買得準。

2010年暑假,參加炒股大賽,07年輸錢後發誓忍手唔入市,終於忍唔住,都係要跳落個海度。於是蝦子餅也跟住遭殃,24蚊買入中銀香港(2388),28蚊買入中國人壽(2628),3.7買入遠洋地產(3377)。期間股價跌到殘成點,大家可以睇番走勢圖,我就不逐一論述了。佢好down,好冇心機。我同佢講,叫得你買的股,全是有息可長hold的,不要怕,你放心,終有返家鄉的一日。點跌都好,我都唔准佢沽。佢話炒個上落呀。我都話唔得!

現在陸續有賺,陸續放咗。中壽都家鄉在望了。飲得杯落。2010年其實是歐債危機帶來一浪又一浪小股災的痛苦一年,如果不是被鼓動,我想我還會忍下去。但2012年初,我開始出手買嘢。早前也有撰文提及,我的經紀朋友同我講,可以沽樓套現大手掃股票啦。

我笑,沒有沽樓,但確實相信2012年是一個升市年。整年都在賺錢。基本上,每月賺一次浪,以十萬股為基礎,每賺幾毫紙就沽,玩上落,賺唔多,但肯定好過打工。

在投資問題上,我堅持三分式,樓還樓,股還股,銀還銀。
也相信長贏的重要一點是:用自己的錢,去贏!
不是借來的孖展,沒有被追斬倉的痛苦。
捱價的日子,雖然不痛快,但也不痛苦。
堅持這個,沒有輸的道理。
of course,不能買垃圾股、窩輪、牛熊證等。有本事贏硬,信唔信?
哎,其實,即係股神巴菲特的長hold不輸之策也。嘿嘿。
有價值的公司股票,唔怕hold。到最後,你始終會贏返來。

當然,明白呢個道理的時候,通常人也不年輕了。嘿嘿。少年人,還是想博。阿仔話大學同學玩城電(1137)險過剃頭,又真係畀佢贏到。好嘢,叻仔!但我反對我自己個仔學呢招。

在我心目中,險勝不算勝,長勝先為勝!
炒股票,贏一役不難,難的是鋪鋪贏!

我而家仲有中壽輸緊。

其實,炒股同買樓的道理相似。點解大家炒樓贏面大、炒股贏面細呢?就因為炒樓出出入入需時頗長,跌咗索性收埋唔沽收租捱價,而股價一跌就容易心慌出貨。時間問題也。hold得耐的,股票回報一樣有十倍以上。

不過,在贏錢的今天,講輸,冇人肯睬我。hoho!

大家贏多啲!各師各法,盡量唔好輸畀個市,贏盡佢!




ifttt
Put the internet to work for you. via Personal Recipe 673252

沒有留言:

張貼留言