2013年3月29日 星期五

[做乜結婚] 好多朋友問我做乜結婚,尤其麻甩仔朋友,我真係冇一個精簡嘅答案,但係亦唔想當面咁長篇大論去解釋,不如一次過答晒。 要決定同一個人一世一齊,唔係淨係睇...

[做乜結婚]

好多朋友問我做乜結婚,尤其麻甩仔朋友,我真係冇一個精簡嘅答案,但係亦唔想當面咁長篇大論去解釋,不如一次過答晒。

要決定同一個人一世一齊,唔係淨係睇開唔開心,而係你願唔願意開心同唔開心都可以同佢相處,相處總有起伏,如果包容唔到"伏",哩段關係亦唔會"起"得去邊,一見到隻股票跌就要放,一定等唔到爆升嗰日。開唔開心唔係關鍵,相唔相處到先係關鍵,或者咁講,樂意一齊面對唔開心,一段感情先有潛力長久維持,會嬲,但係又嬲佢唔落、嬲佢唔耐嗰隻…

我揀左一個人就係因為我覺得我好樂意同佢相處,雙知雙交,我身為一個理性到冇情緒嘅人,面對佢有時都會有啲"驚",因為會"驚"佢唔開心,佢一唔開心我就諗係自己錯,而我從來都認為情緒同對錯本身係絕對分開嘅,"因為佢唔開心就認為自己錯",哩個想法完全脫離我做人嘅原則同邏輯,但我選擇去珍惜哩種脫離、哩種驚,所以,唯有死左喺佢手上><。

至於同唔同到一個人相處,個樣生得靚唔靚真係好關鍵,而佢都算生得幾靚,"以貌娶人"就係咁解。

你地信唔信我都要講埋,我第一次拍拖就結婚,本來我一心唔係做賢者就係做魔法師,係佢無啦啦打擾我修練……







via 司徒夾帶's Facebook Wall http://www.facebook.com/photo.php?fbid=523741834338641&set=a.276853775694116.66475.276842442361916&type=1

沒有留言:

張貼留言